Jak można skontaktować się z dzieckiem?
Na naszej stronie internetowej są zamieszczone numery kontaktowe, również na zbiórce rozdajemy telefony kontaktowe do kierownika kolonii/zimowiska. Pod ten numer można zadzwonić, aby otrzymać numer do wychowawcy dziecka i kontaktować się z nim bezpośrednio lub przez wychowawcę – z dzieckiem. Innym rozwiązaniem jest wyposażenie dziecka w telefon komórkowy – najlepiej możliwie stary model na kartę, gdyż, niestety, nie możemy za niego wziąć odpowiedzialności.
Kiedy najlepiej dzwonić?
Proponowane godziny, to cisza poobiednia, wtedy dzieci są zazwyczaj w pokojach i odpoczywają po obiedzie. Oczywiście można dzwonić o różnych porach dnia, ale radzimy zapoznać się wcześniej, o której są godziny posiłków, pobudki i ciszy nocnej, aby w tych godzinach dziecku nie przeszkadzać.
W przypadku małych i tęskniących dzieci, dobrym pomysłem jest dzwonienie w godzinach porannych, gdyż wieczorem dzieci mają tendencje tęsknić bardziej.